Στα τέλη Αυγούστου του 2018, εκμεταλλευόμενος το υπόλοιπο της άδειας μου μετά τη διάσχιση της Ιορδανίας , ταξιδέψα με τη Σία, τη σύντροφο μου, στη Σουηδική Λαπωνία για να πεζοπορήσουμε στην αρκτική της φύση. Φέροντας ρουχισμό, κατασκηνωτικό εξοπλισμό  αλλά και όλα τα τρόφιμα από την Ελλάδα στα δυο μας σακίδια, κινήσαμε να γνωρίσουμε αυτή την όμορφη γωνιά του κόσμου μέσω της εμπειρίας ενός μεγάλου μονοπατιού (Kungsleden), πεζοπορώντας και διαμένοντας εκεί αυτόνομα για 9 μέρες!